NeoSprint komt weer tot leven als een single screen arcade racer voor maximaal 8 spelers, gecombineerd met een robuuste track builder en intuïtieve sharing tools, die zorgen voor een race-ervaring die zowel snelheidsduivels als architecten tevreden stelt. Het speltype Campaign, Grand Prix, Obstacle Courses en Time Trials bieden een overvloed aan superspannende races en de multiplayer-speltypen zorgen voor chaotisch plezier. Kun jij de snelwegen veroveren en de snelste tijden neerzetten?
Isometrische Arcade-actie: Dankzij de nauwkeurige besturing en het arcadegevoel is de gameplay van NeoSprint makkelijk op te pikken, maar moeilijk onder de knie te krijgen. Leer de fijne kneepjes van driften en drafting om voorop te blijven in een duizelingwekkende reeks vooraf gemaakte en door spelers gecreëerde circuits.
Robuuste circuits bouwen en delen: Ontwerp kronkelige, draaiende circuits met een uitgebreide, aanpasbare track builder. Bouw hellingen, sprongen, banken en nog veel meer en voeg verschillende decors en decoraties toe om je circuit uniek te maken. Vier verschillende bioma's - bos, woestijn, winter en stad - zorgen voor een compleet andere look. Eenvoudige tools om je tracks te delen en te rangschikken - en tracks van anderen uit te proberen - zorgen voor eindeloze uren aan nieuwe, opwindende content.
Een line-up gebouwd voor snelheid: Met 9 verschillende autotypes, van muscle car tot sportwagen, allemaal met hun eigen snelheid, acceleratie en weggedrag. Elke auto is aan te passen met verschillende kleuren en Atari-decals. Pas je line-up aan en ga racen!
Campagne-modus: Voor degenen die alleen spelen, daag 8 verschillende rivaliserende racers uit in NeoSprint's campagnemodus. Reis door meerdere Cups met steeds moeilijkere circuits. Naarmate je vordert, speel je nieuwe decoraties en auto's vrij.
Afwisselende speltypen: In het speltype Grand Prix kun je circuits op maat maken van je eigen circuits of van circuits die door de community zijn gedownload. Daarnaast zorgen hindernisbanen en tijdritten voor uren raceplezier na het voltooien van de campagne.