In het jaar 2053 ging de wereld zoals wij die kennen verloren in een oorlog verloren in de tijd. Nu is er alleen nog ongelijkheid in de vorm van Viridis, de grote stad die de gevaarlijke Blind City en de luxueuze Bright City omvat.
Axel McCoin, ooit een politieagent, wordt de sleutel tot het blootleggen van een hele samenzwering van corruptie en macht die de onstabiele vrede van Viridis teistert.
Ontdek de verhalen van de stad en haar inwoners en volg Axel op zijn missie om de gevestigde orde omver te werpen en de fundamenten van deze corrupte samenleving af te breken.