Van prachtige stadsgebieden en oceanen tot het verkennen van vijandelijke ruimteschepen, Neon Drive heeft het allemaal. De game is geïnspireerd door de arcadegames van de jaren 80 en speelt tegen een futuristische achtergrond van gloeiende cyberlijnen die heerlijk vloeiend door beeld bewegen. Neon Drive biedt toegang tot acht geweldige levels voor uren vermaak. Elk level biedt verschillende twists en veranderingen van perspectief, om je constant op het puntje van je (chauffeurs)stoel te houden.
Neon Drive stelt je reflexen genadeloos op de proef, je moet constant snel reageren en de juiste routes inschatten om obstakels en doodlopende wegen te vermijden. Deze game is echt meedogenloos: net als je denkt dat je het in de vingers hebt, wordt de boel weer op zijn kop gezet.