Journaliste Laura onderzoekt vreemde moorden in New York. Duik in een spannend misdaadverhaal over een door bliksem omringde crimineel!
New York, ergens in de jaren 50. Een golf van mysterieuze moorden heeft de stad overspoeld. Op de plaatsen delict liggen alleen hoopjes as. Getuigen beweren een bliksembol te hebben gezien. Kan een mens tot zoiets in staat zijn? Wie zit er achter de raadselachtige moorden? Hebben de moorden te maken met een vreemd incident dat tijdens een executie in de Sing Sing-gevangenis plaatsvond? De politie staat voor een raadsel... en daarom neemt de Orde van de Witte Steen het voortouw. De dappere journaliste Laura onderzoekt de onverklaarbare moorden. Dompel jezelf onder in een spannend verhaal en bezoek nieuwe locaties in het New York van de jaren 50!