Laura James, een verslaggever van het ‘Daily News’ onderzocht een gewone moord toen alles uit de hand liep.
Dit nieuwe hoofdstuk van de bloedstollende New York Mysteries-sage speelt zich af in het New York van de jaren vijftig. De wrede moord op de weduwe van een rijke advocaat is niet wat het lijkt. Het moordonderzoek van Laura James, een journalist van het ‘Daily News’, neemt een gruwelijke wending. Ze stuit op meer en meer duistere gebeurtenissen. De oorsprong van de zaak ligt ergens in de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog. Ben jij dapper genoeg om dit ijzingwekkende avontuur aan te gaan?