Als je op de afgelopen decennia terugblikt, weet je dan zeker dat er geen bedreigingen voor de mensheid zijn die lang geleden zijn overwonnen?
“New York Mysteries: The Outbreak” is een avontuurspel in het genre Zoek en Vind, met onvergetelijke personages, talrijke minispellen en puzzels en pittige zoektochten!
Opnieuw reis je terug naar New York, eind jaren ’60. Laura en haar betrouwbare collega Will onderzoeken een ingewikkelde zaak. De stad wordt door een bizarre ziekte wordt geplaagd. Jullie ontdekten dat het misschien iets met een mysterieus artefact, dat in het archief van een geheime orde is opgeslagen, te maken heeft. Er hangt een donkere schaduw over New York en er is bijna geen tijd meer. Zal de pestdoker van de moderne tijd de bevolking van de twintigste eeuw kunnen genezen?