Nexomon + Nexomon: Extinction - Complete Collection
Wat een vangst! Keer terug naar klassieke monstervangspellen, omdat voor de allereerste keer de originele Nexomon en Nexomon: Extinction worden gecombineerd in één ongelooflijk pakket.
Laat de gevechten beginnen! Vang, tem en train meer Nexomon dan ooit tevoren en stel het ultieme team samen. Met de hulp van de trouwe vrienden die je onderweg hebt gemaakt, verken je de NexoWorld en vecht je tegen trainers, kampioenen en vijanden om voor eens en altijd de wereld te redden en de held te worden van deze twee epische avonturen.
Met meer dan 600 Nexomon van negen elementaire typen om te ontdekken door middel van ontmoetingen in het wild en op level gebaseerde evolutie, creëer je eenvoudig een team dat bij je speelstijl past.
Van een ijskoude toendra en dorre woestijn tot dicht bos en prachtige stranden, de wereld van Nexomon is uitgestrekt en gevarieerd.
Een held is niets zonder vrienden en tegenstanders die elke beweging proberen te dwarsbomen! Nexomon beschikt over een uitgebreide selectie unieke personages en verhaalwendingen in een wereldomspannend verhaal van goed tegen kwaad.
Ga van een bescheiden begin met een breed scala aan starter-Nexomon tot het bouwen van het ultieme team. Vecht je een weg naar de overwinning om de wereld te redden!