Night Book is een interactieve thriller over een online tolk die wordt misleid om een oud boek te lezen waardoor een demon haar huis binnenkomt.
Loralyn werkt de 's avonds op afstand vanuit haar huis, waarbij ze live videogesprekken tolkt van het Engels naar het Frans en weer terug. Ze is momenteel zwanger, met een echtgenoot die ver weg werkt en ze zorgt voor haar geesteszieke vader. Ze probeert wanhopig haar gezin bij elkaar en veilig te houden, maar wie is ze bereid op te offeren om te overleven? De verloofde, de baby, haar vader of zijzelf?