Night Reverie is een puzzel/avonturenspel waarin een kind het mysterie achter de verstoring van zijn huis moet oplossen. Geniet van een verscheidenheid aan droomachtige omgevingen en ontdek de waarheid achter deze bizarre plek. Er moet een antwoord zijn op dit alles en een manier om de dingen weer normaal te maken.