Ik heb een uitnodiging ontvangen van een weduwe genaamd Mildred Bartgis, die op het platteland woont. Ze beweert dat het in haar huis spookt na haar scheiding. Ze houdt vol dat een entiteit met de naam ‘Schnabelperchten’ boos op haar is omdat haar huis nooit schoon genoeg.Misschien is ze door haar depressie na de scheiding obsessief-compulsief geworden.