Nightmare Reaper
Een donkere en gewelddadige mengeling van retro en moderne actiegames, geïnspireerd op de klassieke 2.5D first-person shooters uit de jaren '90, met elementen van moderne looter shooters en roguelites.
▪ Keuzeverlamming - Verzamel 80 unieke wapens met een funky mix van attributen uit meer dan 30 soorten betoveringen.
▪ Necrotisch optimisme - Ontketen een bloedbad op de muziek en het geluid van de grote Andrew Hulshult.
▪ Droomlogica - Baan je een weg door de nachtmerries die een mix zijn van handmatige en willekeurige levelgeneratie.