Romantiek met ninja's in het Sengoku-tijdperk.
Volg de romantiek tussen de hoofdpersoon en andere hoofdpersonages in dit intrigerende verhaal.
Het verhaal is fictie, maar bepaalde personages en gebeurtenissen zijn echt, waardoor het verhaal interessant is voor diegenen die geïnteresseerd zijn in Japanse historie.
Er zijn twee eindes voor elk van de vijf hoofdpersonages. Het verloop van het eindfilmpje en de muziek is afhankelijk van de keuzes die de speler maakt.
Na zeventien jaar kwam de Sengoku-periode tot zijn einde. Japan was weer verenigd.
Enju (hoofdpersoon), dochter van Kandō Ueno, het hoofd van de Kōga-clan, traint elke dag keihard in de hoop om een volwaardig ninja te worden.
Na een lange tijd krijgt ze eindelijk haar eerste taak, maar ze raakt verwikkeld in een duister complot.