Kruip in de huid van de laatste overlevende van een ras dat door De Maan is gedecimeerd en nu de rekening wil vereffenen met de veroorzaker van het uitsterven van dit ras. Maar welke geheimen heeft The Moon?
Ontdek de waarheid terwijl je het opneemt tegen 25 uitdagende eindbazen die je gevechtsvaardigheden op de proef stellen. Ben jij klaar om de mysteries rond jouw verleden en het lot van jouw soort te ontrafelen?
Kies je pad door vier moeilijkheidsniveaus. Van eenvoudige ontmoetingen tot waanzinnige gekte, elke uitdaging brengt je dichter bij de waarheid achter The Moon en je lot.