Ninja Chowdown: Glaze of Glory
Speel als Donatsu, de mollige ninja, en gebruik je geheime kunsten om je een weg door 35 levels vol actie te vechten, donuts te verzamelen en leden van kwaadaardige voedselclans te verslaan.
Ninja Chowdown: Glaze of Glory is de ultieme uitdaging voor fans van vechtsporten en eten. Ga een actie-uitdaging aan vol verrassingen. Speel als Donatsu, de mollige ninja en gebruik je geheime kunsten om te vechten in 35 levels boordevol actie, waarin je donuts moet verzamelen en leden van kwaadaardige voedselclans moet verslaan, zoals de Travelling Rollnin, Pizza Pierates of Barbaricans.
De Dough-jo Donuttery, een levensmiddelenwinkel en een ninja dojo tegelijk, klimt naar de top van de voedselketen... de top van de voedselketen van de wereld! Net als alle andere in deze wereld, gerund door keukenkampioenen en concurrerende voedselclans.
Een sterke smaak zorgt voor een even sterke vechtlust! Het avontuur begint wanneer de leider van The Traveling Rollnin, Sushi Sam, de Know-nut, de deegnut van de ultieme kennis, steelt uit de Dough-jo. En niemand anders dan Donatsu is vaardig en stoer genoeg om hem terug te krijgen!
Ninja Chowdown: Glaze of Glory is een kleurrijke pixel art arcade, makkelijk te leren maar moeilijk onder de knie te krijgen, zelfs voor een shinobi. Een 2D runner die je ninjavaardigheden op de proef stelt, met korte snelle levels die ontworpen zijn voor herspeelbaarheid in drie speltypen.
Gebruik je wapens om je vijanden uit te schakelen, ontwijk gevaarlijke vallen en neem het op tegen de clanleiders. Als je genoeg donuts hebt verzameld, activeer je de modus Doughjutsu, een tijdelijke, onoverwinnelijke modus waarin je verandert in een groot projectiel.