Duik in een nostalgische game-ervaring met Ninja I & II, een gloednieuwe 2-in-1 game. Deze spannende titel combineert de snelle actie van "Ninja" en "Ninja II" in één pakket, waardoor de klassieke charme van het gamingtijdperk van de jaren 80 wordt teruggebracht. Ontwikkeld door Softinary Studios, daagt Ninja I & II spelers uit met een reeks Quick Time Event (QTE) gebaseerde mini-games die reactiesnelheid, button mashing-vaardigheden en precisietiming testen.
Elk niveau in Ninja I & II biedt unieke besturingsschema's en intuïtieve gameplay, zodat elke mini-game een frisse en boeiende uitdaging biedt. Geniet van de spanning van het spelen tegen een CPU met instelbare moeilijkheidsgraden of daag een vriend uit in opwindende multiplayer-gevechten.