Nadat Travis Touchdown als #11 gerangschikt is in de United Assassins Association, stelt hij zijn trouwe beam katana op de proef terwijl hij het opneemt tegen 's werelds top 10 huurmoordenaars in een dodelijk gevecht.
Het is een lange weg naar de top, maar deze echte Amerikaanse otaku zal niet stoppen voordat hij de #1 huurmoordenaar is!