No Umbrellas Allowed
No Umbrellas Allowed speelt zich af in een futuristische sciencefiction-dystopie waar hebzucht een misdaad is en de emoties van de bevolking worden onderdrukt met een drug genaamd 'Fixer', dat wordt toegediend via regenbuien. Via een reeks vreemde gebeurtenissen word je de manager van een zeer bekende tweedehandswinkel genaamd Darcy's.
AFDINGEN: Zodra je de waarde hebt bepaald, kun je gaan onderhandelen over een prijs. Probeer een prijs te vinden die de klant blij maakt en die ook zo winstgevend mogelijk is voor Darcy's.
WINST: Verkregen spullen kunnen worden uitgestald in de winkelvitrine om verkocht te worden. De regel van Darcy's is laag inkopen, hoog verkopen. Maar word niet te hebberig. In Ajik City is geen plek voor graaiers.
REPUTATIE: Door constant eerlijk te taxeren, aanbevelingen te krijgen en goede deals te sluiten, wordt de reputatie van Darcy's steeds beter en komen er meer klanten naar de winkel. Doe je werk goed.
PARAPLU'S: Streng verboden in Ajik City omdat ze beschermen tegen Fixer-regen. Alle paraplu's die in Darcy's worden aangeboden, moeten direct worden ingeleverd bij AVAC. Ongehoorzaamheid wordt bestraft.