NoReload Heroes
NoReload Heroes is een chaotische co-op-partyshooter voor maximaal vier spelers.* Jij en je team moeten de vijanden in de willekeurig gegenereerde ruimtes verslaan met krankzinnige magitechwapens die jullie onderweg kunnen oprapen. Dingen aan flarden schieten is leuk, maar alleen de beste teams kunnen het kwaad bereiken dat ze hebben gecreëerd.
Bijna iedereen kan NoReload Heroes spelen, van beginnende tot doorgewinterde spelers. Het maakt niet uit hoe vaak iemand het loodje legt, want spelers kunnen altijd weer tot leven worden gewekt, zolang er maar iemand van jullie in leven blijft. In de latere levels zal het niet meer zo makkelijk zijn... maar je gebruikt nog steeds slechts enkele knoppen. En als klap op de vuurpijl: je hoeft je wapen niet te herladen!
Willekeurig gegenereerde levels, meer dan 70 unieke magitechwapens, 43 soorten vijanden en drie eindbazen zorgen elke keer voor een andere gameplayervaring. We hebben ervoor gezorgd dat je niet elk type vijand in één enkele sessie kunt tegenkomen. Weet je je een weg te banen door de doolhofachtige omgeving om het kwaad te verslaan dat je zelf hebt gecreëerd? Werk als team samen om in leven te blijven, want anders worden jullie weer naar het begin teruggestuurd!