Noir Chronicles: City of Crime
Stap in de schoenen van Alfred Fox, een privé-detective die nogal vaak in de problemen raakt, en trotseer het gevaar dat hangt boven zijn oude vlam, Barbara Le Purr. Vertrouw op je intuïtie en op de verschillende onderzoekstechnieken.