Nongunz: Doppelganger Edition
De Doppelganger Edition is vanaf de basis opnieuw ontwikkeld en een geremasterde versie van het originele spel dat nooit eerder op consoles is uitgekomen. Hij bevat twee gloednieuwe modi: arena en lokale co-op.