Nour is een experimentele ‘food art’-game met visuele effecten om van te watertanden, dynamische beats en een ludieke ontdekkingsreis. Vergeet scores, tijdlimieten en de realiteit, in Nour draait alles rond spelen met je eten. Je wordt meegezogen in surrealistische scènes die variëren van ultieme rust tot complete chaos - van een symfonie van broodroosters tot een badkuip vol ijs, het kan allemaal. Speel naar hartenlust in deze unieke “foodie”-fantasie.