Nowhere Girl
Nadat je je verdriet hebt weg gedronken met een motortovenaar ben jij, de hoofdpersoon van ons verhaal, wakker geworden met een geest in je bed! Haar staart zit aan je been geketend en ze is net zo bang als jij! Je kunt schoppen, worstelen, gillen en schreeuwen wat je wilt, maar er is maar één manier om het arme ding te bevrijden. Je moet verliefd op haar worden. Het gevoel hoeft niet wederzijds te zijn.