OK K.O.! Let’s Play Heroes
Deze game is gebaseerd op de Cartoon Network-successhow en heeft als hoofdrolspeler de minuscule held K.O. Deel klappen uit, maak slidings, vecht en baan je een weg door hordes kwaadaardige Boxmore-robots op een epische missie om Lakewood Plaza Turbo van de maniakale Lord Boxman te redden. Verbeter je statistieken om krachtige nieuwe aanvallen vrij te spelen en verzamel de kaarten van al je favoriete Plaza-personages.
Beleef coole dingen met al je favoriete Lakewood Plaza Turbo-helden, neem deel aan wilde gevechten met robots en ga op vreemde missies!
Voltooi je verzameling Pow-kaarten. Elke kaart bevat een verwoestende aanval die je in de strijd kunt gebruiken!
OK K.O.! Let's Play Heroes bevat een gloednieuw, origineel verhaal en is ingesproken door vaste hoofdpersonen uit de serie!