Help Emeth, een kleine robot, om een eeuwenoude belofte in vervulling te brengen: ga op zoek naar Aarde en red de mensheid. Ga op reis in je ruimteschip en werk met een ruimtetelescoop om te weten te komen wat er aan de andere kant van het eindeloze universum ligt.
“Een robot zonder doel is niets meer dan een rekenmachine. Dus luister goed... Jouw doel is om de Aarde te vinden, afgesproken?” – Dr. Lisa, de maker van Emeth.
Miljoenen jaren in de toekomst is de mensheid zijn herkomst vergeten: de Aarde. Ga met Emeth op avontuur om de wens van zijn maker in vervulling te brengen, en dit grootse doel te bereiken. Leer hoe het kleine mechanische hartje van Emeth tikt in een verhaal vol sfeer en emoties, geschreven door een getalenteerde auteur.
Verken een ruimteschip vol mysterieuze voorwerpen en ontdek de ware feiten van een eeuwenoude missie.