EEN GROOTS AVONTUUR
Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm, dat duizend jaar voor de gebeurtenissen in het eerste deel plaatsvindt, neemt je mee op een magische reis door de wereld Gaia, vol legendes en mythologieën. Een jonge ridder staat voor een onmogelijke uitdaging, want heksenmeester Mesmeroth is teruggekeerd met het indrukwekkende Duistere leger. Lukt het onze held om de Owru's, het Kieuwvolk en de mensen te verenigen in een strijd die het lot van de wereld zal bepalen?
Deze reis onderneem je niet in je eentje. Trin, de kleindochter van de Arcadiaanse leider Archimedes, en Gen, een mysterieuze robot met een oud samoeraizwaard, gaan met je mee en vechten aan je zijde tegen het Duistere leger van Mesmeroth. Je kunt je metgezellen via contextuele bevelen aansturen tijdens gevechten, of ze je laten helpen om de meest listige puzzels op te lossen!
Groter, beter en bomvol nieuwe mogelijkheden. Oceanhorn 2 is niet alleen een van de best uitziende avonturengames die er is, maar creëert ook een unieke belevenis die zijn inspiratie haalt uit klassieke videogames. Verzamel krachtige voorwerpen, gebruik de Spreukenschieter, los mysterieuze puzzels van oude beschavingen op en ontdek wat Arcadia en de buurrijken allemaal te bieden hebben! Ga de uitdaging aan en word een ware held.