Old Man's Journey, een avontuur vol puzzels en reflectie, vertelt een verhaal over verlies, verzoening en hoop. Ga op reis door een schitterende handgemaakte wereld en ervaar een hartverwarmend verhaal afgewisseld met stressvrije puzzels.
Deze compacte gameplay-ervaring neemt je mee naar een levendige plek vol verlangens. Door de ogen van de oude man verken je de complexiteit van het leven.
Old Man's Journey is meditatief en betoverend, en dompelt je onder in een rustige, intrigerende puzzelwereld, waar je het leed, de spijt en de hoop van de oude man beleeft.