Chroma Squad is een tactische RPG over vijf stuntmensen die besluiten ontslag te nemen en hun eigen Power Rangers-achtige tv-programma te beginnen! Ga op zoek naar acteurs, koop uitrusting en upgrades voor je studio en maak wapens en reusachtige robots van karton en plakband. Zodra de camera's draaien, bestuur je je vijf krijgers in maillot in superspannende turn-based gevechten!
Knights of Pen and Paper - Speel de rollen van in-game spelers die de rollen van hun personages op zich nemen in een traditionele RPG-sessie. Als zowel de spelende personages EN de spelmeester kun je kiezen welke gevechten je wilt leveren. Stel een groep monsters samen om een uitdagend gevecht aan te gaan en je inspanningen zullen zeker worden beloond!