Old School Racer 2
De game bevat een gloednieuwe mechaniek: MORPHING! De wereld om je heen verandert letterlijk, waardoor extra wegen, platformen en mogelijkheden ontstaan.
Old School Racer heeft ook diverse typen voertuigen. Naast de motoren zijn er ook andere voertuigen. Kies uit motoren, quads en buggy's.