OlliOlli combineert in zijn debuut op Nintendo Switch toffe gameplay met meer dan 120 trucs en grinds, verspreid over 50 levels, 250 uitdagingen, een Spots-stand en dagelijkse grind. Wil je nog meer? Voltooi dan alle uitdagingen en speel de supermoeilijke RAD-stand vrij!
In het prachtig ontworpen OlliOlli2: Welcome to Olliwood wordt onze beroemde skater van de straat geplukt en midden in de meest legendarische filmlocaties gedropt!
Het vervolg bevat gloednieuwe schansen en epische heuvels voor de stoerste luchttrucs en levels met meerdere routes. Daarnaast is het combosysteem in OlliOlli2 uitgebreid. Manuals, reverts, revert manuals en grind switching geven je nog meer controle.
De geprezen 'Tricktionary' is ook uitgebreid met nieuwe speciale moves, zoals 540 shove-its, anti-casper flips en darkslides.
Geniet van dit alles met nog eens vijf unieke werelden, 50 levels en 250 uitdagingen om doorheen te razen. Om het helemaal compleet te maken keren ook de dagelijkse grind, Spots-stand en RAD-stand terug!"