Omensight: Definitive Edition
Omensight is een actierijke moordmysteriegame, ontwikkeld door de bekroonde makers van Stories: The Path of Destinies. Jij bent de Harbinger, een krachtige, mystieke krijger, en hebt de wereld ten onder zien gaan. Om dit duistere lot te voorkomen, moet je die noodlottige dag herhalen en de moord op de Godless-Priestess oplossen, want door haar dood is de apocalyps ontketend.