Dit is Omvorm, de eerste puzzelgame van indiestudio 4MB Interactive en tevens ons debuut op de Nintendo Switch! Omvorm is een pijlsnelle puzzelgame waarin je snel moet reageren en rustig moet blijven onder druk.
Ga in de juiste rij staan en verander in de komende "vorm". Hoe sneller je dat doet, hoe meer punten je scoort. De uitdaging wordt steeds moeilijker, omdat de snelheid van de Vormmuur toeneemt.
In de Marathon Mode is het je taak om zo lang mogelijk vol te houden, terwijl je in Blitz Mode zo veel mogelijk punten moet verzamelen binnen een bepaalde tijd. Technisch gezien zou je in Marathon Mode voor eeuwig kunnen blijven spelen en omdat de Nintendo Switch draagbaar is, kun je tijdens een bezoekje aan het toilet gewoon blijven spelen.