Beracus en Lee ontdekken eindelijk een aanwijzing naar meer informatie over een mogelijk medicijn voor Beracus' gepijnigde dorp.
Nadat ze de ingang van een ogenschijnlijk verlaten bunker hebben gevonden, raken de twee gevangen in de bunker en ontdekken ze dat deze bewoond wordt door een gastvrije familie cultleden, die toevallig ook skeletten zijn. De familie ziet de twee aan voor mede-cultleden en nodigt ze uit om te 'blijven voor het feest' en te wachten op de 'Nieuwe Wereld'. Helaas hebben Lee en Beracus geen tijd voor dit soort dingen! Daarbij zullen ze zeker sterven in die bunker als ze niet ontsnappen en ze moeten hun belangrijke medicijn nog vinden!