One Person Story
Je zult evolueren en opgroeien in een minimalistische en prachtige omgeving vol personages, objecten en gebeurtenissen die een afspiegeling zijn van het echte leven. Soms is er pijn, zoals wanneer onze kleine held wordt doorboord door stekels. Maar vrienden staan altijd voor elkaar paraat en maken dingen mogelijk die men wellicht niet voor mogelijk hield. Door goed na te denken kom je altijd tot een oplossing voor het probleem. Geef vorm aan je eigen reis!