Onigo Hunter
Tijdens het onderzoeken van oude ruïnes is de koning volledig verdwenen. Zijn dochter, wiens positie als prinses wordt bedreigd, doet een verzoek om hulp. Een beginnende jager neemt dit verzoek aan en gaat op zoek naar de koning...