Kruip in de huid van Dave of Hazel en schotel de hongerige passagiers op de ark de beste lekkernijen voor.
De dieren op de ark hebben honger. Jij bent de kok van al deze dieren en hebt je handen vol aan het vullen van al die magen. Bereid verrassende gerechten van heerlijke ingrediënten en ontgrendel populaire personages uit de film. Speel als Dave, Finny, Hazel, Leah of zelfs als Chief Clyde en Patch.