Operation: Tango
Je moet met twee zijn om de wereld te redden in dit coöperatieve spionageavontuur. Vorm een team met een vriend als agent of hacker - met alleen je stem als communicatiemiddel - en werk samen om een hi-tech wereldwijde bedreiging het hoofd te bieden.
SAMEN PUZZLES OPLOSSEN - Combineer vaardigheden vanuit verschillende standpunten om asymmetrische uitdagingen te overwinnen. Deze missies kunnen niet alleen worden uitgevoerd.
SPANNENDE SPIONAGE - Onderzoek, hack en infiltreer, terwijl je missies over de hele wereld uitvoert. Beleef je ultieme “Hollywoodiaanse” spionagefantasie!
VRIENDSCHAPPELIJK GEPLAAG - Constante communicatie zorgt voor oprechte en hilarische momenten. Alles draait om je stem delen.
VRIENDENPAS - Als je Operation: Tango hebt gekocht, kan één van je vrienden gratis met jou spelen. Het enige dat zij moeten doen is Operation: Tango Vriendenpas downloaden. Je moet met twee zijn om de wereld te redden, maar er hoeft maar één iemand te betalen (komt kort na de lancering).
SPELEN OP MEERDERE PLATFORMEN - Je kunt Operation: Tango spelen met iemand die niet op hetzelfde platform speelt als jij. Handig, vind je niet? (Alleen beschikbaar voor de hoofdtitel, niet voor de Vriendenpas)