De kinderslaapkamer van een jong kind is overgenomen door het kwaadaardige Monster in het Donker en zijn leger van corrupte speelgoed. Alleen de OrbWarriors, een kleine groep heldhaftige speelgoedrobots, hebben de moed en kracht om voor gerechtigheid te strijden! Neem de controle over je favoriete OrbWarrior, alleen of samen met maximaal 4 spelers, en geniet van snelle, maar strategische roguelite coöp-actie!