Vier dappere kleine Orbals hebben de missie op zich genomen om de tiran Drakenkoning te verslaan. Ze moeten rollen en breken om te ontsnappen uit 100 lastige niveaus om onderweg hun beste vaardigheden te ontgrendelen. Alleen door samen te werken, kunnen ze alle puzzels oplossen en Orbalia redden!