Schiet op vijanden met krachtige wapens, versla kolossale eindbazen en race om je eigen beste tijd te verbeteren in deze nostalgische platformshooter. Als een soldaat die is gelegerd in een fort in de ruimte, moet je reageren op de noodoproep die afkomstig is van een nabijgelegen planeet.
Het is tijd om je innerlijke 'heldhaftige retrogame-commando' naar boven te halen en de alien-horde van de kaart te vegen!