Osyaberi! Horijyo! Gekihori: Anna Holinski saves the universe, alright?!
Anna Holinski is een schattenjager die niets liever doet dan glimmende edelstenen opgraven. Maar op een dag ontdekt ze tot haar grote schrik dat alle mineralen zijn gestolen door ufo's. In plaats van de diepte moet ze nu de hoogte in om die buitenaardse dieven op hun nummer te zetten!
Osyaberi! Horijyo! Gekihori is een schattige Japanse ruimteshooter die je op jouw manier kunt spelen, alleen of samen met een vriend(in). Als beginner kun je grinden voor upgrades om de game level voor level te voltooien. Ben je een gepokte en gemazelde arcade-expert? Dan kun je proberen de levels in één keer uit te spelen, uitdagende prestaties behalen en geheimen ontgrendelen!
De internationale release van Osyaberi! Horijyo! Gekihori bevat het speltype Umelda. In deze DLC van het Japanse origineel gaat het verhaal verder met nieuwe levels, meer ingesproken zinnen voor de personages en aanvullende uitdagingen!
Kletskouswaarschuwing! Anna is niet alleen de vrolijkste schattenjager in het universum, maar ook een echte babbelaar. Als dat je iets te veel van het goede is, kun je haar geklets ook uitschakelen.