Dit is Otto, de meest luie hamster in een virtuele wereld! Gebruik je Joy-Con of het touchscreen om de katrollen te bedienen en zo het platform waarop Otto staat te bewegen. Reis tussen werelden, ontwijk obstakels, zorg dat je niet valt en eet wat zaadjes onderweg om het level volledig uit te spelen... een doodnormale dag in het leven van een (nogal hongerige!) hamster.