Trotseer de hitte met deze spannende zomerspellen!
Er zijn tien gave sporten om uit te proberen, van surfen tot jetskiën, en zelfs de waterglijbaan!
Verzamel munten terwijl je alle spellen speelt in de Single Player-stand! Word de zomersportkampioen!