NIEUW IN OUT THERE: Ω THE ALLIANCE
Out There is een bekroonde ruimteverkenningsgame waarin je probeert te overleven in een verafgelegen en onbekend deel van het sterrenstelsel door je ruimteschip te verbeteren en je grondstoffen te beheren. De ruimte is een vijandige plek. Je reis gaat gepaard met gevaarlijke en mysterieuze avonturen. Je ontmoet niet alleen verraderlijke intelligente wezens, maar krijgt ook te maken met eeuwenoude krachten die zijn verbonden met jouw lot en dat van de mensheid.
Voor ruimtereizigers die bekend zijn met Out There valt er veel nieuwe content te ontdekken in Out There: Ω The Alliance, zoals drie nieuwe ruimteschepen, meer dan 30 interactieve verhalen, nieuwe 3D-planeten, alien-escortemissies, nieuwe cocontechnologie en een extra einde.