Out of The Box
Duik in een wild verhaal vol gangsters en criminelen in Out of the Box, een meeslepende thriller waarin je het lot bepaalt van de eigenaardige klanten van een luxe nachtclub in een constante race tegen de klok.
In deze thriller speel je als Warren Baker, de nieuwe uitsmijter van de beroemde club The Box. Nadat je drie jaar in de bak hebt gezeten wil je een eerlijk leven leiden en je dochter terugkrijgen. De eigenzinnige bezoekers van The Box drijven je echter dichter naar je turbulente verleden, waardoor je in een gangsterwereld betrokken raakt en alles wat je lief hebt op het spel komt te staan.
Elke nacht zijn er geheime agenten, irritante beroemdheden, criminelen of geesten uit je verleden die de club komen bezoeken. Als nieuwe uitsmijter van The Box bepaal jij wie er naar binnen mag en wie niet... goedschiks of kwaadschiks. Wees wel voorzichtig, want elke keuze die je maakt heeft gevolgen voor de club en de bezoekers. Je zult ook je salaris moeten behouden om te voorkomen dat je uit huis gezet wordt, om je dochter weer te zien, en nog belangrijker, om de controle over je leven terug te krijgen.
Laat je tieners naar binnen in ruil voor geld? Confronteer je een gefortuneerde klant om zijn vriendin te redden als ze je om hulp vraagt? Of werk je samen met de politie om de machtigste gangster in de stad een halt toe te roepen?
Race tegen de klok terwijl er een rij bezoekers voor je neus staat. Je communiceert met meer dan 300 unieke personages. Elk personage heeft zijn of haar verborgen eigenaardigheden die je moet achterhalen.