Verken een nachtmerrieachtige omgeving, scharrel naar voorraden en vecht tegen de ondoden in Outbreak - een hardcore survival-horrorspel. De klok stopt nooit als je probeert om een extreem beperkte inventaris te beheren met een moorddadige horde op jacht. Kies tussen het aanschaffen van extra wapens, genezingsitems of noodzakelijke gereedschappen voor voortgang. Speel de Campaign- en Onslaught-modi alleen of met een vriend in lokale coöp, inclusief de optie voor AI-teamgenoten. Ervaar ook kleine horrorvignetten voor overlevenden in de modus Nachtmerries. Je hebt maar één leven. Laat het meetellen!