Outbreak: The New Nightmare
Beleef een meedogenloze co-op survival horror-ervaring terwijl je vecht voor je leven tegen de onderdrukkende kansen. De verschrikkingen van het Arzt Memorial Hospital waren nog maar het begin van de uitbraak. Terwijl de infectie zich over de stad verspreidde, viel de lokale wetshandhaving snel. Je bevindt je nu gevangen in een hel met slechts een paar overgebleven overlevenden. Zoek in de omgeving naar voorraden, neem het op tegen de ondoden en doe alles wat nodig is om te overleven. Speel het hele spel alleen of in lokale coöperatieve splitscreen. Je hebt maar één leven. Laat het meetellen!