In het ruimteavontuur Over Horizon reis je met je trouwe ruimteschip door een aantal bizarre werelden. Met drie verschillende wapens die je naar hartenlust kunt upgraden en combineren neem je het op tegen de enorme bazen en afwisselende vijanden die je belagen.
Ga terug in de geschiedenis van het gamen en ga helemaal los in een paar van de toonaangevende klassieke schietspellen – volledig speelbaar op de moderne platformen. Steel Empire speelt zich af in een wereld waarin Steampunk centraal staat. Je kunt kiezen uit de Striker Airplane en de Zeppelin, uitgerust met een luchtmijnenwerper om de invasie van het Motorhead Empire te verijdelen.