Bouw het machtigste en gevaarlijkste land in heel Arcadia! Steek bossen, moerassen, kerkhoven en vulkanen in, rekruteer monsters en maak de beste combinaties om de meeste punten te verzamelen om de Overboss te worden. Let op - elk terreintype krijgt een andere score en je moet je volgelingen er strategisch op plaatsen om hun waarde te maximaliseren!
Stap in de schoenen van 12 iconische bazen uit het bekende bordspel Overboss, die de opperste macht willen bereiken door hun koninkrijk op te bouwen. De waarde van je heerschappij hangt af van de opstelling van de terreintegels en de strategische plaatsing van je monsterlijke volgelingen. Elk type tegel en de plaatsing ervan kan je klim naar dominantie ondersteunen of belemmeren.
De digitale versie heeft niet alleen pakkende pixel-art graphics die doen denken aan retro videogames, maar dompelt je ook onder in een geliefd universum dat de harten van liefhebbers over de hele wereld heeft veroverd. Het is een puzzel-tegel-leg-avontuur voor gamers van alle niveaus, met intuïtieve en eenvoudige regels.