Voer het commando over een groep reizigers op een postapocalyptische road-trip door de Verenigde Staten in dit turn-based survival-spel. Vecht tegen angstaanjagende monsters, red gestrande overlevenden en verzamel brandstof, verbanddozen en wapens. Bepaal wat jullie volgende doel is, of je nu een kapotte wagen wilt repareren of een hond wilt redden. Onthoud wel dat elke actie consequenties heeft. Bereid je voor op dramatische ontsnappingen, moeilijke keuzes, ruzie over het wel of niet redden van die hond en het einde van de wereld.