In de onderwereld, waar wezens in alle soorten en maten leven, wordt een selectiegevecht aangekondigd om de volgende Overlord te bepalen. Voltooi labyrinten en verzamel kristallen om de titel van Overlord te behalen!
Ga door kerkerachtige labyrinten en bouw je kaartspel op in een roguelite-stijl! Er zijn maximaal 5 verschillende labyrint-thema's op basis van kaartgenres zoals gif of kerkhoven. Geniet elke keer dat je het labyrint bezoekt van een andere deck-ervaring naarmate het aantal kaarten toeneemt. Meer dan 300 soorten kaarten en 150 soorten schatten wachten op je, dus combo's en combinaties zijn aan jou.